Nili4321 066 merhaba korkmayın bende 14 haftalığım 7. Haftadan beri her türlü leke oldu pembe kırmızı kahve ne ararsanız artık. Progestan fitil olarak kullanıyorum arada bir de proluton iğne yaptırıyorum. Allaha şükür gittiğimde bebek sağlıklı kalp atışı var ve kese düzgün görünüyor. Endişe etmeyin ama mutlaka acile de olsa doktora gidin.
zulosyazici Bende bugün pembe leke gördüm devamı gelmedi ama yinede korktum gittim. Kese kenarında kanama alanı var dediler. 😔 vakit kaybetmeden gidin,hayırlı sonuçlar olsun inşAllahj
066 zulosyazici bende çok az gelmıs burdaha sıldım gelmedi ama gıdıcem 1 2 saate evde mısafır var şu an ya