1prensesannesi_ Kızlar ödemden ayaklarim ellerin şişti tombul tombul oldu yuruyemiyorum bile tuzu az tüketiyorum bol su içiyorum yeterince harekette ediyorum ne yapmam lazım çok canım yanıyor 😥😥
papatyaseveranne 1prensesannesi_ uzan ayaklarını yükseğe kaldır ve ayakların uyuşana kadar indirme, çok iyi geliyor bana canım. Kaçıncı haftadasın birde, son haftalarda normalde öncesi ise mutlaka doktorla konuş canım