Kızlar merhaba, canım gerçekten çok sıkkın ben 37 haftalık hamileyim, ve haftaya doğumum var. Hamileliğimin en başından beri sürekli kilo verdim hiç almadan hatta ilk başlangıçta hamileliğe başladığım kilodan sonra 2 kilo sonra hep sabit gitti bir süre daha sonra bundan 2 kontrol öncesinde ilk kez 600 Gr almıştım. Ve ondan iki hafta sonra 1 kilo 2 Gr almıştım, en son dünkü kontrolde yine 2 kg vermişim, doktorla sorduğum da ilk defa böyle bir hastam var evet kilo verenler oluyordu ama özellikle doğuma 1 hafta kalasiya alınan kilonun geri verilmesine oda bir sebeb bulamadı. Bilemiyorum ama artık içim çok sıkılıyor sanki bir hastalığa yakalanmışım gibi hissediyorum kendimi. Bakmayın canımın hiç değeri yoktur ama iki evlat kaybettim ardından ilk kez bu aşamaya geldim kısmetse sağlıkla bu defa yavrumu kucağıma alacağım derken sanki bu defa da kendimde bir sorun çıkacakmış gibi hissediyorum bu beni çok üzüyor en azından anneliği bir kere olsun ağız tadıyla yaşamayı hep çok istemiştim… Bugün doktoruma mesaj attım bu durumun kafamı çok karıştırdığınız söyledim detaylı kan tahlili vermem gerekir mi sizce bu durum normal mi dedim haftaya doğum da hastanede bakılacağını söyledi. Kilo vermek özellikle hamileyken hele bir de doğuma 1 hafta kalmışken çok normal gelmiyor açıkçası, sanki kanser oldum gibi hissediyorum zayıflamak böyle bir durumda bana bunu gösteriyor çünkü doktorun da çok şaşırıyor 😔 ben böyle bir rahatsızlığm varsa bile hastanede bakılsın çıksın istemiyordum kendim doğumdan önce eşimle gidip baktırma taraftarıydm ama doktorum da o gün bakılacak deyince birşey diyemedim ne bileyim orda duymasını duymamasini istemediğim herkes olacak gibi bir sorun var içimde. Böyle zayıflama serüveni yaşayan birisi var mı aranızda veya duyduğunuz birileri biraz rahatlamaya çok ihtiyacım var açıkçası doğumuma 1 hafta kalmış ama içim çok kederli ve hüzünlü hiç böyle heves kalmadı diyebilirim umarım bir şey yoktur da sağlıkla ömrüm yettikce evladımın yanında olurum 🥹🥹