yummyyumos 6.haftada lekelenmem oldu o zaman acile gittigimde doktor bastirdi cihazi bebek var alttan baksak tam görünür dedi. Ama 7.haftada gördüm ben . Çok zayif bir kadin degilim o yuzden 6.haftalarda göremedim. Ama daha geç görünenler oluyor tabi