Asfdg Doğum yapalı 47 gün oldu hep leke leke geliyodu artık bitmişti sarı renk olmuştu ama bidaha bugün kahverengi gelmeye başladı adet mi oluyorum yoksa böyle olması normal mi başına gelen varmı 40 kontrolüne gidemedim randavu bulamadım