Hllsrl İltifatınız için teşekkür ediyorum, tabii ki değerlerinize de gülmüyorum olur mu hiç:) Baştan öğrenildiği için erken bulunuyor olduğu için çok sevindim çünkü güzel yönetilip minimum 32. Haftaları göreceğinize eminim Allah’ın izni ile. Hastanede yatarken de tansiyon hayli yükseliyor stresten orayı baz almayın, lütfen keyfini çıkarın evde olmanın, uyuyabilirseniz de gündüz uykusuna yatmaya çalışın böylece erken doğum zorunda kalsanız dahi sütünüz artar uykularınız çok olursa🙏🏻