Ben hastane için 2 tane elbise şeklinde olandan aldım zaten doğumum ağustosta havalar da çok sıcak sonbahar kış olsa takım düğmeli alırdım ama sıcak olduğu için bir de tuvalete falan gidip gelirken daha rahat olsun diye elbiseli aldım. Zaten yazın evde de o tarz şeyler giydiğim için alışkınım. Sen de nasıl rahat edeceğini düşünüyorsan öyle al derim