Cerenerb
Canım hiç morelini bozma gerçekten aynı şeyleri bende yaşadım geç döllenme olmuş bendede 5+5 te gittim kese görünmedi doktor hemen dış gebelik sağlıksız gebelik falan dedi.Bi hafta bekledim başka bi doktora gittim ama o bi hafta içindede hergün ağladım diyebilirim.Bi hafta sonra gittiğimde keseyi gördük o zaman tam 5+5 dedi doktor.Galiba bi hafta sonra döllenme olmuş bendede.Kalp atışınıda 6+3 te duyduk normalde 7+3 olması gerekti.Hiç üzülme Allah’ın dediği olur sabır et bol bol dua et inşallah güzel haberler alırsın sende.Zaten çoğu kişinin başına gelen bi durum bende çok üzülüyordum forumdan okuyunca gerçekten içim rahat ediyordu.İnşallah güzel haberler alırsın 🙏🏻