Anonimm_123 elinizde olduğu sürece normali tercih edin , yok sezeryan çok kolay ağrısı hemen geçti spinal oldum çok iyiydi bunların hepsi göreceli malesef sonuçta kesiliyorsunuz derin derin , ama normalde alttan bilemedin 2 en fazla 4 dikişiniz olur heh beğenmezseniz artık her şeyin estetiği var 🙄