-Gr- Haziranin 2 sinde dogum yaptim kilolu biriyim 76 kiloyum hala gecmedi kizarik ve kabuk bagliyor doktorum kilomdan oldunu gobegimin oldugunu hava sicak oldugu icin surtundunu ondan oldugunu soyluyor sizin gectimi durumlar nedir hava cok sicak
Asfdg -Gr- bende 6 haziranda doğum yaptım terlemesin diye hep sargı bezi koydum şuan kalemle çizilmiş gbi bi kırmızı çizgi var sadece terlerse enfeksiyon kapabiliyomş temiz bi tülbent falan da koyabilirsin kuru dursun
Meryem0407 Fön makinasiyla kurutuyodum bende karnın ister istemez kapatıyor üstünü gazlı bez veya tülbent kes koy aralıkla pamugu ıslat sil kurula ben öyle yapmistim