Kızlar 23. Haftamdayım. Sabah salçalı kaşarlı tost yedim. Doymama rağmen biraz fazla yedim farkındayım. Üstünden 4 5 saat geçti şimdi aşırı şiddetli kramplarım giriyor mideme. Böyle gaz gibi ama değil. Böyle midemde başlıyor bağırsaklarıma doğru iniyor gibi. Ama gaz çıkaramıyorum da. Dün akşam da acı yemiştim yemeği. Önce ondan sandım ama afedersiniz tuvalete filan da çıktım.
Şimdi her 5 dakikada bir kramp giriyor mideme. Anlamadım ne olduğunu. Daha önce böyle bir şey yaşayan oldu mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim🙏🏼