Turkan1234 Bsrkyax tam böyle bi post açacaktım 38+0 olduk ve hala bi adı yok kızımın 🥹 Eflin nasıl sence. Eşim Derin diyor ama derin bana çok ağır geliyo. Ada istedik en başında sonra çok fazla ada tanıdığımız oldu vazgeçtik
Mrlsoykrn Turkan1234 bende eflin düşünmüştüm ama eşim yanaşmadı kumsal ismine karar verdik şimdilik doğana kadar değişmese kararımız😁
edadm Turkan1234 derin soğuk isimlere giriyormuş sanırım kuzum ılgın gibi :( ben de beğenmiştim ama vazgeçtim ismin karakter üzerinde çok etkisi oluyor
G12s_18 Benim kızımın ismi güneş olacak Allah izin verirse onun haricinde beğendiğim isimler Nil Asel gökçe alina mina 😍
Seyhan494 Ben Umay koyacağım kızımın ismini ama Neva da anlamı çok güzel eşim 2 isim olmasını istemediği için tek isim Umay da karar kıldık ☺️