CansuUslanAkta Herkese merhaba arkadaşlar. Hamileyken maden suyu içimiyle ilgili bilgisi olan var mı? İçilmesinde bi sakınca var mıdır yoksa sağlıklı mıdır?
Bebegimvebiz CansuUslanAkta ben istesem de içemiyorum kusacak gibi oluyorum ama öneriyorlar kilo aldiriyormus galiba
Pandolika CansuUslanAkta benim doktorum günde 3-4 tane içebilirsin dedi. Yurt dışındaki sular hep mineralli bizim ki gibi değil. Fazlasının zararı olacak olsa onların çok az su tüketmesi gerekirdi mantıklı olarak🙊
Muhammedamine CansuUslanAkta doktorum bana günde iki şişe içmemi önerdi ben bi tane içiyorum sevmiyorum maden suyunu ama faydası çok
Sbrygl1 Meyveli olmayacak ve güvenilir bi marka olursa hiç bir zararı yok bende içiyorum rahatsızlanınca
Sinem11 CansuUslanAkta doktorum bana istedigin kadar icebilirsin hicbir zarari yok dedi. Mide yanmama da iyi geliyo
Sbrygl1 AcemiAnneee meyveli olur mu hiç içinde neler vardır Allah bilir şeker oranında fazla hamile olmayan insanlara bile önerilmiyor