Deryayilmazkahraman Meryemim bana da progestan verdi düşük önleyici tedbir amaçlı bide işte adını yazayım prolutan iğne verdi hafta 1 kere vuruluyor bugün vuruldum haftaya Perşembe tekrar vurulcm haftaya cumartesi günü de Allah'ın izniyle kalp atışını duyucm inşallah 😍
ikinciannelikicin Deryayilmazkahraman hadi gozun aydin. Az daha buyusun gorursun belki ikinciyi annesiii. aynen canim bu ilaclari bende kullaniyorum 3.ayimiza kadarda kullanicaz aman sakin ilac saatini sasirtma olur mu cok onemli bu ilaclar.
Deryayilmazkahraman ikinciannelikicin ikinciannelikicin yok dikkat ediyorum ilaç saatlerini akşam yatmadan içeceklerimi yatağımın baş ucuna koyuyorum yatmadan içiyorum sabah olan ilaçlarımi da mutfakta masanın üzerine koyuyorum kahvaltıdan önce içiyorum öyle yaptım kacirmiym diye ;) iğne şimdilik 2 verdi daha sonra yine iğne vericm dedi ignesiz olmuyor mu yaa yakıyor vurulduktan sonra 😕
ikinciannelikicin Deryayilmazkahraman evet cok yakiyo bugun bende vurdurdum ama yapicak bisey yok hersey bebis icin. Ben ilac igne saatleri icin alarm kurdum telefona gunde 6 kere caliyor
Minigimgelse 3kereanne canım sakın ola ki yorma kendini benim de ikiz başlamıştı kalp atışları duyulmuştu sonrasında Bikaç gün ben çok yormuştum kendimi kalbi durmuş Bi tanesinin ben yorgunluğa bağlıyorum o yüzden söylemek istedim bilgin olsun
Deryayilmazkahraman ikinciannelikicin günde 6 kere ki kaç ilacın var ki senin ? Öyle tabi herşey bebislerimz için onlar sağlıklı olsun da herşeye katlanırz onlar için
ikinciannelikicin Deryayilmazkahraman benim ikinci bebis tup bebekle oldu. O yuzden gunde 3 kere fitil 2 tane. Gobekten igne. Kan sulandirici hap. 4 gunde bir dusuk onleyici igne. Ve olmazsa olmaz folik asit var canim.