ikinciannelikicin Allah razı olsun sürekli şükretmeye çalışıyorum bu hamileliğim sanırım geç oluştu çünkü adetimin 1. Günü kan testi 0.5 idi 4 gün geçtikten sonra idrarda çıktı ve geçen hafta kanama ile Dr. a gittik kanda 3700 olmasına rağmen keseyi hem kadın doğum hem radyolog göremedi ertesi sabah gel tekrar görünmezse seni dış gebelik olarak yatıracağız dediler ertesi gün tek kese göründü alt muayenede, dün ise çift kese ve karından muayene... eşimle biz o dış gebelik gerginliği yaşadıktan sonra artık diyoruz ki sağlıkla olsun cidden bu durumlarda strese girmek çok zor