Ben de geçen hafta alışveriş yaptım aldığım ürünler geldi çok beğenip yıkadım fakat bu gün ütülerken farkettim ki 4 tane zıbının 2 si defolu yırtık çıktı. İlk siparişimdi hatta buradan görerek güvenip sipariş verdim benim için tatsız bir deneyim oldu. Uygulama üzerinden destek merkezine mesaj attım inşallah mağduriyetimi giderirler.