34+2 🫶🏻 kızlar bacağımın kenarları çok ağrıyor ya yürümekte güçlük çekiyorum ben hiç doğuracağım gibi hissetmiyorum sanki daha var gibi arada kramp falan giriyor kasıklarıma ama henüz hiç sancı adına birsey hissetmedim normal mi onuda bilmiyorum ilk doğumum olacak daha