Bebiskosuu Cok Tesekkür ederim 💐 Hem gecmisten 2 kaybim oldugu icin Ve bebegi riske atmamak adina, iri Bebek olmasin ki normal Dogum yapabileyim diye böyle karar verdi. Suanda Hastanedeyim. Tamponla basladilar sanci vermeye. Saglikla gelsin yavrularimiz Insallah 💐😍