RabiaArtik var canım ben ikide defa yaptım iki doğumumda doktor ömür bey vardı dogumumda çok iyi bir doktor yani benim durumum biraz farklıydı ama hersey ile gayet güzel iglendiler ben memnun kaldım tek sıkıntım güvenlik görevlisine olmuştu aklıma her gelişinde o adamın saçını başını yolasım geliyor onun dışında hastane ile sorunum olmadı ama şöyle bir şey var normal kontrole gidiyorum asistanlar var sürekli onlarla muhatap oluyorsun birde her gidişinde değişiyor birazda sertler açıkçası