Ayseecihangir ben de gittim. Bebeğin tüm organlarına ve uzuvlarına bakıyorlar tek tek. Olması gereken uzunluk, genişlik artık her ne ise doktor tek tek söylüyor. Bu değer normal aralıkta, bu değer düşük veya yüksek gibi. El/ayak parmaklarını bile sayıyor minik bezelyeler🤓 bana da kadın doğum doktorum beyninde kist gibi bişey görüyorum, Perinatoloji doktoru daha iyi bakar demişti. Detaylı ultrasonda bir şey çıkmadı. Çıksa da korkmamak lazım geçiyor onlar demişti. İçiniz ferah olsun, sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi❤️