Cyln00 Mmnj benim hamilelikten önce de dökülüyordu şimdi daha çok dökülüyor, doğumdan sonra hiç kalmıcak ona korkuyorum oluyormuş ama genel olarak 😞
RabiaArtik Mmnj Hamile değilken bende de çok dökülüyordu inan ki kel kalacam diye çok korkuyordum hamile kaldıktan sonra gür olmaya başladı çoğalmaya başladı neredeyse 3 veya 4 tel dökülüyor sadece sarımsaklı şampuan çok kullanıyordum hamile değilken onun faydasını bile görmedim
Aysecan0335 Cyln00 ilk aylar bende senin gibi diyordum kesin kel kalıcam 😃 sonra öyle bi kesildi ki dökülme doğurdum hala dökülmüyor maşallah sonra nolur bilinmez bide belime kadar uzadı kırıldı acil kesim gerekiyor daha gidip kesitremedim normalde çok dökülrdü bu kadar uzadıgında
butterfly4 @Mmnj benim de çok dökülüyordu, sarımsaklı şampuan iyi geldi bana, bir de dökülme karıştı spreyler var diplere sıkıyorum o fa çok iyi geldi tavsiye ederim
butterfly4 @Mmnj gratisten aldım, urban care saç dökülme karşıtı sprey, çok çok güzel bunu tavsiye ederim
beyzzsenturkk Mmnj doğum sonrası dökülme yaşadım saçımı kestirdim azaldı diyebilirim urbanın toniğine başladım