fatmaays kızlar selam, 35. haftadayım. dış hemoroid oluştu ve hem biraz yanma yapıyor hem de huzursuz ediyor. yaşayan var mı ve doktora gidene kadar alternatif çözümünüz var mı :(
Sibelnogma fatmaays benimde doğumlarda oldu hemoroid hem ıkınmaktan oldu doğum sonrası çok kötü oluyor oturulmuyor sezaryen olmak gibi niyetim vardı bunun için doktor eğer patlarsa müdahale ederiz yapacak birsey yok dedi işim Allah’a kalmış yani bekleyip görücez
fatmaays Proctoglyvenol krem verdi, onu kullanmaya başladım. posalı gıda ve magnezyumu eksik etme dedi