Lugesyaa Yatış pozisyonunuz nasıl ben 4 aylık olmama rağmen yüz üstü yatmadan uyuyamıyorum sakıncası varmı bilgisi olaaan🫶🏻
Simge_celen_ozyildiz_ Lugesyaa valla bende 5 aylığım bende yüz üstü yatıyorum göbüş çıkana kadar böyle olacak sanırım nasıl rahat ediyorsan öyle yatın sol tarafa özellikle falan diye okumuştum ama şuan böyle rahat ediyorum 😊
gamzecgr Lugesyaa 24. Haftaya kadar sıkıntı yaratmıcağını söylemişti benim doktorum 24. Haftadan sonra sol tarafa yatmak gerekiyormuş olabildiğince 🌸
Tugcecan26 Lugesyaa başlarda bende sizin gibi endişeleniyordum ama bebek rahatsız olduğu pozisyonda sizi durdurmuyor zaten ☺️ 24 haftadan sonra yüzüstü yatmak yasak yazıyordu son günlerimi değerlendireyim deyip yatıyordum bi yerden sonra bebek yatırmadı bildiğin 😂 şimdi iyi ki başlarda yüzüstü yatmışım diyorum sol tarafıma yatmaktan omzum çürüdü 😂
Ilba_34 Ben bebeği ilk zamandan beri sağ da hissediyorum sağ tarafa yatınca bişey batıyor gibi olduğundan hiç sağıma yatamıyorum ya soluma yatıyorum ya da arada sırtüstü yatıyorum onda da çok rahat olduğum söylenemez ilerlediğinde nasıl olacak 😪
sevaldqn1 Töbe karnımın üstüne yatamıyorruuum karnıma sancı giriyor hemen ağrıdığını hissediyorum karnım yeni yeni çıkıyor:) 21+3den helloo diyeyim sizee yapabildiğiniz kadar yatin çıkınca yatamiyorsunuz istesenizde osnflsmslapqnxkxql