Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki hasta gibiyim.. midem bulanıyor ama kusamıyorum aşırı halsizim uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum acıkınca fenalaşıyorum yemek yiyince daha kötü oluyorum dünya gözümde karardı resmen 🤦🏻♀️ şimdiye kadar kusma hiç yaşamadım ama değişik bi bulantı var.. bel ağrısı kasık ağrısı ve lekelenmelerim var 🤦🏻♀️ devamlı hasta gibiyim ilk aylarında böyle olan var mı yoksa sadece mide bulantısıyla mı atlattınız? Çok değişik geliyor bana.. ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum