blogmomies Kızlar merhaba. Adetin gecikmesinin 2. Günü kan verdim 1220 çıktı . Gecikmenin 5. Günü kan verdim 5800lerde çıktı. 4-5 gün sonra yine kan verdim 28270 çıktı. Bu değerlerden anlayan var mı acaba?
_Anonimdenim blogmomies gayet normal Benım adete 3 gun kala 1232 çıkmıştı gecikmenin 3. Günü 7480 çıktı canım o sekılde de yüksek değerle devam ettı erken dölllenmeyle alakalı senin olması gerektiği gibi ☺️
Aysnrhner Adet gecıkmenıze gore bırqz yuksek ama belkı erken dollenmıstır bılemeyız ama yukselıs olrak cok güzel Allah sag salım kucagınıza almayı nasıp etsın 💐