Kızlar doğumda dağıtmalık için ufak plastik kolonya şişeleri aldım trendyoldan. İçlerini doldurdum. Üstlerine etiket yapıştırcam ama nerden bastırabilirim, instagramda bi sayfada buldum ama etiketler 35 tutuyor kargo 40. Bu kadar fazla kargo parası vermek istemiyorum