herkese merhaba şu an hamileyim üç aylık hamile kalmadan önce amh testi yaptırmıştım ve o teste benim yumurta rezervim oldukça düşük çıkmıştı testi yaptıktan sonra doktor bir kere bile hamile kalmanı benim için çok önem arz ettiğini menepoza çok yakın olduğumu söyledi daha sonra bir dış gebelik geçirdim ve şu an hamileyim merak ettiğim şey hamileligimin yumurta rezervilerimi düzeltme menepoz uzatma durumu var mı acaba böyle bir durumla karşılaşan arkadaşlar varsa yorumları çok merak ediyorum