Zehraanuurrr Hastane çantanıza nasıl pijama takımları koydunuz önerdiğiniz pijamalar var mı trendyoldan faln yardımcı olur musunuz ?
Sena00 Zehraanuurrr ben önü tam düğmeli olanlardan altlı üstlü koydum bitanede normal koydum onda da düğme var ama öyle aşağıya kadar açılanlardan değil
Nazlimom Zehraanuurrr lohusa takımı aldım doğum yapcağım zaman götürdüm bide düğmeli pijama aldım onu giydim lohusa takımı öylede duruyor alcaksanız önü düğmeli alın emzirirken rahat oluyor
mnli Zehraanuurrr lcw onlinea bakın çark da çıkınca baya uyguna geliyor ben iki doğumumda da ordan aldım
EbruBoluKaya Bende bunu araştırıyorum. Lohusa takım fiyatları gereksiz acayip pahalı. Bende tamamen düğmeli normal bir takım birde gecelik koymayı düşünüyorum
Nazlimom Zehraanuurrr yenidoğan takımı koydum bikaç tanede tek alt ama giydirmedim hiç 1 gece yattım hastanede
Elifbanmaz https://ty.gl/twpdmikqvp https://ty.gl/qjs9xyp1pk https://ty.gl/hgq3wwemk6 piremsescik 👍🏻❤️