Medine55 Bende düşük olacak diye çok korktum ama hiç korkma canım çünkü bebişim veren rabbim yaşayıp yiyip içeceği varsa Allah bir şekilde koruyor 🤗
Ben doktoruma düşük yapicam diye korkuyorum hocam dedim
Doktorum da neyin üzerinde çok fazla durursa Allah seni onunla imtihan eder dedi
Bende o günden sonra dusunmedim
Boşver canım sende korkma bırak o melek buyur kendi kendine sen sadece tadını çıkart ağır hiç birşey kaldırma fazla ayakta durma yeter 🤗