Aysnr11 annesinin_kelebekleri idrar da kaç saniye turuyorsun çok soluk duruyor eğer erken çekiyorsan tam çıkmayabilir yavaş yavaş 20-25 sn sayıp bekletmen gerekiyor devam et test yapmaya ben adetimin olması gereken 2. Gün yumurtladım ve tuttu 😇
Rhk1 annesinin_kelebekleri benimde böyleydi ikinci çizgi hafif belirginleştikten 1 gün sonra pik çizgisi oluştu innovita kullanıyorum bende aynısı ama kağıdında 10-15 sn idrarda tutman gerektiği yazıyor max çizgisine değdirmeden
myangelson annesinin_kelebekleri teste devam yakın da olabilir olmayadabilir çünkü bazen böyle yavaş yavaş koyulasabiliyor veya silik halde gidip birden pik yapabiliyor hayırlısı olsun 🌷
annesinin_kelebekleri irem10 teşekkür ederim, Geçen ay Laboquick o markayla yaptım, bozuk mu ne hiç silik çizgi bile çıkmadı, bu ay innovita marka aldım iyi gösteriyor
annesinin_kelebekleri myangelson sağolun inşallah olur bu ay çatlama falan, çünkü çok istiyorum çok , en iyi siz beni anlarsınız 😔
myangelson annesinin_kelebekleri rabbim en hayırlı zamanda hayırlısıyla bir evlat nasip etsin sizlere isteyen herkese canım benim 🤲🏻🌷
annesinin_kelebekleri Aysnr11 hayırlı olsun sağlıcakla gelsin bebeğiniz inşallah, çok tutmuyorum idrarda 4-5 saniye tutuyorum, fazla idrar testi bozmasın diye, takvime göre ayın 25 yumurtlama günü bakalım doğru mu testle aynı çıkacak mi
Aysnr11 annesinin_kelebekleri İnnovita testi en az 20 sn idrarda tutman lazım prospektüs de de öyle yazıyor az tuttuğun için de belki silik çıkıyor olabilir gebelik testi ile aynı değil ya 😇
annesinin_kelebekleri Aysnr11 anladım canım geçen ay Laboquick kullandım 2 damla diye yazıyor ondan korktum bende çok idrarda tutmayı bu testte öyledir diye 😀 teşekkür ederim
annesinin_kelebekleri myangelson 3 gün peş peşe aynı çıktı bu gün nedense baya silik çıktı , olmuşumdur çatlama canım bakarmisin
myangelson annesinin_kelebekleri yok canım olmamış daha dediğim gibi birden pik olabilir testlere devam et sen
Aysnr11 annesinin_kelebekleri Pik olması için ikisnin de koyu kırmızı olması lazım çok soluk duruyor devam et bakalım illaki yumurtlama olacaktır 😇
Berel06 annesinin_kelebekleri canım hala yumurtlama olmamış bu testlerden aylarca kullandım pik olması için aşırı koyu olması lazım iki tarafın
annesinin_kelebekleri Aysnr11 olmayada bilirmi acaba, kist var çünkü bende adetle sökülecek demişti doktor 2 ay önce gittiğimde
annesinin_kelebekleri myangelson tamam canım bende anlamadım 3 gün aynı çıktı şimdi de böyle silik , devam etcem sağol 🙂