Hanımlar 18 . Haftadayim
Bugün Fırat nehrinde pikniğe gittik tatlı su’ydu,,, yüzünce
Ama.bir iki kere girdiğimde karnımda çok baskı hissediyordum sadece suyun için de durduğumda’da ,
Sudan çıkınca da ,karnım çok sert olmuştu Hala hafiften ağrı ve sertlik var ,Bu durumu yaşayan Söyleyebilirmi?.. Bilmiyorum endişelendim