Havvaa93 Arkadaşlar nst normal genelik izlenimi yapılan hastanede kaçıncı haftada başlıyor ve ücretli mi oluyor acaba her seferinde ve ücretliyle ortalama nekadar ödüyorsunuz
Songl28 Havvaa93 genelde 34 ten sonra başlıyor her nst için ücret alıyolar ama fiyatı hastaneden hastaneye değişiyordur ben 150 ödüyorum muayene ücreti ayrı tabi
Ayfer- Havvaa93 devlet hastanesinden kadın doğumdan randevu alın ücretsiz nst istiyor zaten yapıyorlar. Herşeye de para vermeye gerek yok
Songl28 Songl28 Havvaa93 400 tl veriyordum herşeye zam geldi hem özele takipliyim hem devlete arada devletede gittim muayeneye