Selamün aleyküm arkadaşlar ben şuan 26 haftalık Gebeyim Silivri Anadolu Hastanesi’nde muayene oluyorum doğum ücretleri bir anda 11 den 17 bine yükseldi ve 3 aya ben doğana kadar eminim 20 yi bulur. Benim isteğim şu ki kadın doktorda doğum yapmak istiyorum ve doğumuma da erkek doktor girmesin istiyorum. Avrupa yakasinda çam sakura veya diğer devlet hastanelerinde isteğe bağlı kadın doktor da doğum yapılıyor mu bilgisi olan var mi