Senanuurrr Merabalar kese 6.5 cm dün gittik kalp atısınıda gördük. 5 hafta 4 günlük hamileyim daha önce düşük yasadıgım için pinpirikliyim kese boyutu iyi mi acaba bilginiz varmı
Kvsrnl123 Senanuurrr ben 5+4 ken kesem 12mm di canım dün 6+4 dük keseye bakmadı bebek 6.7 mm di kalp atışını daha dün dinledik geç döllenme desem seninki kalp atışı için çok erken anlamadım 🤗
Deletedmom429 Senanuurrr canim bende bu hafta 5.haftaya grdm sizin nsl gozuktu benmde 18mm saglikli ilerliyor masallah dedi doktorum ama bebegi gormk ve kalp atisni duymk icinde iki hafta snra gel dedi tam dolsun 15gn oyle erken gelme gozukmuo bazen geliolr erkenden dedi sn tam gecnce gel dedi😄
Senanuurrr Semisko daha önce 2 düşük yasadım kendi kendine düşüyordu kan pıhtılasması varmıs bunda ıgne vuruluyorm daha öncede coraspirin iciyodum tedbir Aldık Rabbimde nasıp eyledi cok şükür insallah kucagama alabılırımm ❤
Semisko Senanuurrr çok sevindim canım bende altı ayda 3 kimyasal gebelik yaşadım senin gibi. Bu ay gebeyim ama halen korkuyorum ilk değer 32 ikinci değerim 200 üçüncüyü de yarım saat sonra alıcam
Figennn Senanuurrr Semisko Rabbim yaşatmasın o acıyı kimseye😞🤲🏻 Sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım inşAllah🤲🏻♥️
Senanuurrr Semisko İnşallah yükselir kuzum icini ferah tut Rabbime emanet et 🙏 bnde 162 le ogrendm sonra 390 oldu öyle öyle arttı
Senanuurrr Kvsrnl123 dinlemedik gördük gercekten atıyordu doktorumda aletten kaynaklı dedi hatta şok olduk hep beraber
Semisko Keremeral ilk değer adet günümden 4 gün önce idi 32.3 İkinci değer adet günüme 1 gün kala 203 Üçüncü değer yabi bugün adetim bir gün geçti 529 🙏🏻
Rabiayce Benimde 4.hftam bitmis 5.haftaya giriyosun dedi doktorum 10 aralıkta tekrar çağırdı kalp atışını ve bebeği görmek için ama ağrılarım var kasıklarımda normal mi acaba yani sizdede oldu mu ilk hamilelegim o yüzden bi bilgim yok inşalalh herşey yolundadır..🙏