gulruba ferhpnar Evet bende yaptircam da o mu diye merak ettim 1gebelik geçirdim az önce e nabiza baktım gebeyken Aptt testi yapılmış normal çıkmış
Sdyyld gulruba hastaneye göre degişiyor canım ben üniversite hastanesinde verdim tıbbi genetik bölümüne gidiyorsun trombofili paneli testi yaptırmak istiyorum diyosun kan alıyorlar 1-2 aya cıkıyor sonucun benimki 1 ayda cıkmıstı yoğunluğa göre değişir
ferhpnar gulruba yok canım benimki 2 haftada çıktı özel bi gen merkezinde yaptırdım hatta arkadaşımın bir haftada çıktı. 3 bine felan yaptırmıştım
arirangg gulruba Benim de 1 kaybım vardı ama doktora daha önceden 2 kimyasal gebelik ve sonra da kalp durması oldu dedim. Siz de öyle diyin.
Sdyyld gulruba beni hic sorgulamadılar bem kendim 2 kaybım var dedim bence bi sansınızı deneyin siz bilirsiniz tabi
gulruba Sdyyld Burda bı üniversite hastanesi var yarın oraya gidicem yapmazlarsa ordan özele geçerim.♥️
Sdyyld gulruba bu testte toplam 8 sonuc cıkıyor 4 tanesi homozigot cıktı yani pıhtılasmam yüksek cıktı suan enox 6000 mg igne ve ecopirn içiyorum gebelik boyunca da ara ara pıhtılasma testleri yapılcakmıs