Zeyzey_1405 Selam annelerr merak ettiğim bişey var normal doğumdan önce evde mutlaka nişan geliyo mu yoksa doğum anına kadar nişan görmeyen var mı 38+5 günlük hamileyim çok sabırsızım bir an önce doğurmak istiyorum sürekli bi işaret bekliyorum deli gibi😅
Birannee1 Zeyzey_1405 bende 38+0 aşırı yoruldum artık doğsun 😅 sizin gibi acaba sancı mi su mu nişan gelecek mi … Geçmiyor günler
Arzummurat1905 Zeyzey_1405 ayy bende 38+5 ,im ve sabırsızlıkla bekliyorum artık doğsun istiyorum,ödem oluyomu sizde
3Tospikannesi Zeyzey_1405 Benim 2 çocuğum da gelmedi doğum zamanı geldiyse farketmemiş olabilirim ama bunda bahsedilen nişan geçen gün geldi yanılmıyorsam tabiki 😂 her gebelik bir olmuyor yani gelmeyedebiliyor
Zeyzey_1405 Birannee1 ay evet sürekli bişeyleri bekliyorum aşırı beklenti içerisindeyim umarım fazla beklemeyiz 😅
Merveozl Zeyzey_1405 37 haftamdan itibaren o kadar çok bekledim ki hemen gelsin doğurayım diye resmen ben bekledikçe oğluşum inatlaştı 40+2ye geldik ne bi nişan ne bi sancı hiç bir şeyimiz yok 😂 ahududu çayı tarçın çayı küvete sıcak su doldurup oturmalar falan fasa fiso 😂😂
Zeyzey_1405 Merveozl öyle valla biz istediğimizi yapalım onların keyfi canı ne zaman gelmek isterse o zmn gelicekler 😅
FeyzaBkn 37+6 dan yazıyorum nişan geleli 4 gün oldu hala tık yok 😅 nişan şart değil tabiki ama gelincede hemen olacak diye bir şey yok 😂😂
Aslim12 Bu nişan nasıl geliyo 😅 illa kanlı mı oluyo bende 39 haftadayım çamaşırım bazen ıslak oluyo beyaz bi akıntı olmuş oluyo ama silerken olmuyo çarşamba günü muayene var o zaman anlaşılacak bakalım daha alttan muayene etmedi hiç
FeyzaBkn Aslim12 inan akıntıdan çok farklı bende öncesinde akıntıyla karıştırıyodum o mu diye ama anlaşılıyormuş peçeteyle silerken geldi sümüksü kahvemsi bir parça sülük gibi bişey bir kaç kezde ara ara geldi ama ilki daha büyüktü ama herkeste aynımıdır bilemem
Miniikmucizem Haftadayiz bizde bekliyoruz artik gelsin sabrim tukeniyor bu sıcaklardan lohusada daha cok basacak ama olsun oglumun mis kokusu herseyi unutturur diye dusunuyorumm yeterki gelsiiiiin😍😂😂
Genc_anne_adayi Benim doktorun çatı muayenesinden sonra gelmişti illa evde gelecek diye birşey yok yani
Zeyzey_1405 Arzummurat1905 hareket etmeye çalışın hareketsiz kalınca çok şişer ayaklarınızı aşağıda tutarak uzun süre oturmayın çok şiştiğinde biraz yükseğe kaldırın