Merhaba kızlar 6.5 aylık hamileyim yaklasık 1 ay once bir tane hemorid çıktı yani hemoroid heralde diye düşünüyorum son 1 haftadır da bi tık büyüdü doktoruma yüz yüzeyken söylemek istedim belki muayne eder diye ama bu ay kayınvalidem bende gelcem bebeği görmeye benide alın diyince o varken soramadım oturamıcak kadar ağrım/acım yok ama varlıgı rahatsız ediyor beni napmam lazım kadın doğum doktoruylamı ilgisi var baska bi bölümden mi randevu almalıyım mesaj atıp sorsam sorun çözülürmü yada görmeden çözülürmü diğer randevuma 1 ay var daha 🥹