Kizlar selam bugün tam 21+1 iz ama dün geceden beri kasıklarım da ağrı var adet sancısı gibi desem değil değişik bir şey ayrıca sağ tarafıma vuruyor bobregime doğru mu karnıma doğru mu anlayamadım tamm yarin doktora gidicem. Daha önce yaşayan tecrube eden var mı bu durumu korkuyorum ya bebeğimin haraketlernii hissediyorum ama ağrı korkutuyor ilk gebeligim .