Civciv53 yasolinko zorunlu sezeryanı doktor neye göre söylüyor acaba ? Bende medipol megaya songül hanıma gidiyorum da çok merak ettim ilk gebeliğim
Rey-han1 Civciv53 Songül hanımdan memnun musunuz ben de medipol megada devam edeceğim kontrollere. Doktor araştırıyorum ..
Civciv53 Rey-han1 ben memnunum 7. Haftamdan itibaren gidiyorum kendisine şuan 15. Hafyadayım. Güzel ilgileniyor ve tek tek açıklıyor çok sakin bir yapısı var insanı rahatlatıyor. Benim 6. Haftamdan beri kanamam vardı.