1annebebe Merhaba kızlar 😊 Aranıza 23+5 ve bir erkek bebişle yeni katılanlardanım 🤗Belki benimle aynı durumu yaşayan vardır diye bi şey sormak istiyorum. 21. haftamda doktor kontrolüne gittiğimizde doktorum bebeğin kalbinde birazcık kireçlenme var çoğu bebekte görülüyor detaylı ultrasona girip girmemek size kalmış dedi benim içime de ister istemez bir kurt düştü. Ama netten araştırdığımda çoğu bebekte bu durumun olduğunu ve üçüncü trimesterde genelde kaybolduğunu yazanları gördüm. Biraz rahatladım ama yine de sormak istiyorum aynı durumu yaşayan var mı acaba?
3533 16.haftadayım bugün banada hafif kireçlenme görünüyor dedi, 24.haftada eko bakılsın dedi ama bu dönemde kalp kapakçıkları da parlak kireç gibi görünebilir takip edicez dedi
1annebebe 3533 Hayır girmedik, rutin kontrolümüze gittiğimizde detaylıya gitmediğimiz için başka bir doktora gönderdi doktorumuz. O da inceledi kalbini, ritmi vs gayet sağlıklı bi sıkıntı yok dedi