Fhryhzr İki gün ben de öyle kullandım misafirlikte uyuya kaldım evin anahtarını kaybettim arabayı saçma sapan park ettim el frenini kaldırmadan çıkmışım bana bir şey söylüyorlar ikinci üçüncü söyleme de anlıyorum. Sonra bir daha hiç öyle kullanmadım facia gibi 2 gündü 🤣🤣