Ben de ergenliğimden beri pcostan yana dertliydim. Adetlerim hep düzensizdi evlendiğimde de bebek sahibi olabilir miyim endişesi yaşıyordum. Fakat bebek istediğimiz ay kendiliğinden hamile kaldım şu anda da 37.haftamın içerisindeyim hiçbir problem yaşamadım (kusma, bulantı, halsizlik dahi) sadece şu an sıcaklar ve artan beden kütlem beni zorluyor 😄🫣 içiniz rahat olsun iyi düşünün kötüye odaklanmayın