mmeliikee Kızlar gebeliğimin başlarında göğüslerim çok büyümüştü şişmişti ve acıyordu sonrasında söndü çatlaklar oluştu suan yumuşacık 29+2 deyim yani sanki içi boş gibi sütüm olacak mı merak ediyorum ya 🫠