Portredekitirtil Deletedmom_79 beni 10. Gün dikiş almak için çağırmıştı. Gittim ultrasonda baktı birkaç saniye, sonra da ipi çekti çıkarttı
Deletedmom_79 Portredekitirtil anladım, peki vajinal ultrasonla mı yoksa karından ultrasonla mı baktı? 🤔
poyrazin_annesi28 Deletedmom_79 Sezeryan yerimde sıkıntı var mı diye baktı. Bide ultrasonla rahmi kontrol etti
ipek-karadag80 Deletedmom_79 Sezeryan yerinde sıkıntı varmı diye bakıyor ultrasonla da her zamanki cihaz varya bebeğe bakılan onunla da dikis yerinin üzerini gezdirerek bakıyor sorun varmı diye bant çıkarıyor o kadr
Deletedmom_79 ipek-karadag80 hmm yani hem vajinal ultrasonla hem de karından ultrasonla mı bakıyor doğru mu anladım 🤔
Portredekitirtil Deletedmom_79 yok normal karından baktı ama zaten pek bişey belli olmuyor sanırsam çünkü rahim büyüdüğü için çok net görünmüyor
Egeminannesi Deletedmom_79 bana sadece ultrasonda karnıma baktı o kdr iç dikişlerin toplnmis dedi banyo edebilirsin dedi