Erolemell Arkadaşlar merhaba korbell çöp kutusu almayı düşünüyorum kullanan var mı? Yada farklı bir marka kullanan var mı?
Sbhtzmn Erolemell kullanıyorum banyoda duruyor hava sıcak oldugu için içi yarım doldugunda koku sızıyor hafif.
MerveTeyze Korbell çılgınlığından fiyatından poşetinden bana gına geldi geceleri bez değiştiriken kullanmak üzere Iq Smart Bin Sensörlü Çöp Kovası 14 Lt https://www.hepsiburada.com/iq-smart-bin-sensrl-p-kovasi-14-lt-p-HBCV000045ZAHW?magaza=DAF+GROUP&url_src=ios-product-detail bundan aldım balkona yada ebeveyn banyosuna çıkartırım koku olursa