Deletedmom325 Arkadaşlar benim son adetim 9 ekim. Bütün hesaplamalarla 7+1 çıkıyorum ama doktorum 6 hafta diyo yanlış mı hesaplıyo acaba 😊
Lilaalya Deletedmom325 karıştırma kafanı cihazla alakalı olabilir benimki bir geriden geliyor bide bakmışım 1 hafta öne geçmiş☺️
Tomurcuk18 Deletedmom325 Geç döllenme olabilir yada ultrasonla alakalı olabilir. Benimde ultrasonda 5 gün eksik cıkıyodu 14+1 olduk artık haftasıyla uyumlu cıkıyo. 1-2 hafta eksik yada fazla çıkması sorun değil.
Huzur20 Deletedmom325 Bazen geç döllenme oluyo benim normalde bebeğe göre 21 adetime göre 22 fazla arada hafta olmadığı sürece normal
Deletedmom325 Ben doguda görev yapıyorum da burda imkanlar çok kısıtlı o yüzden kafam çok karışıyor. İlk gebeliğim bi de oyüzden her şeyi kafama takıyorum
Lilaalya Deletedmom325 kafana takma derim genelde doktorlar bile diyor 1 hafta öne de geçebilir geriden de gelebilir dilerim ki sağ salim kucağına alırsın evladını 😊