Smea mutlaka squat yap şimdiden bol bol yürü YouTube da videolar var oradan bak ben son 2 haftaya bıraktığım için çok pişmanım 39+1 im ne sancı ne açılma yok bu sıcaklara yürümeye çalışıyorum squat yapmaya çalışıyorum ama vücut hantal olunca çok zor oluyor mutlaka spora şimdiden başla