Merve800 Kızlar bu sigara işini doktora soran oldu mu hiç yada aranızda kullanan ? 36 haftalığım son günlerim ama rşim içerken çok fazla canım istiyor bağımlısı değilim gebelikten önce arada içiyordum ama şu sıralar çok canım istiyor yardımmm birazcıkk
guzelanne01_ Merve800 tabiki içme canım yazık günah Kendini düşün seni Dar bir odaya koyup üstünüde kapatıp içeriye sigara dumanları verdiğimi düşün nasıl olursun 🤐🤐Ben hiç kullanmadım sigara kimseye yakışmıyor ama kadına hiç yakıştırmıyor iğrençte kokuyor benim eşim içer ama hamilelik ve emzirme döneminde asla içmez yanımda içemezde! ki aşırı tiryaki 2 paket içer
Agg0207 Merve800 içme kesinlikle zaten çok az kalmış doğumuna yediğin ictigin hersey bebeğe direk geçiyor sonuçta Allah korusun birşey olsa ömür boyu çekeceksin