Solmaz-Papatya Kızlarr reglden sonra 17 ve 18 günde yumurtlama gördüm geç döllenmemi olur benim normalde reglim 27 günde bir oluyor bugün 28 gün regl de olmadım erken gebelikte de çıkmadı yumurtlama 12 13 temmuz olmuştu ne yapayım bilmiyorum
Pamuk Solmaz-Papatya Bende geç döllenme yaşadım.28gunde adet olurum bu ay 2 kez yumurtlama oldu.Ikinci yumurtlama tuttu adetin 20. Günü olan.Testte adetin 2. Günü çok silik çıktı.
Sunshine123 Solmaz-Papatya geç yumurtlama gördüysen muhtemelen geç adet olursun ya da hayırlısıyla bebiş tutar da biraz geç öğrenirsin. Sakın bir şey içme biraz sabırlı ol bakalım güzel sonuçlar alırsın inşallah
Aysnr11 Solmaz-Papatya 11 temmuz da yumurtladım 21 temmuz da hamile olduğumu öğrendim eğer tam yumurtlama gününüzü biliyorsanız 10-11 gün kanda çıkıyor acele etmeyin adet söktürcü iiçin 😇
monarosamommy Solmaz-Papatya canım belki geç döllenmedir adet söküttürücü içime biraz daha bekle bence
Solmaz-Papatya irem10 takvime göre bugün benim regl günüm ama ben normalde hep 26 ve 27 günde kahverengi akıntı ile adetim başlar dün 27 gündü baslamadı bugün olur dedim bugünde olmadım erken gebelikte de çıkmadı 5 aydır asla şaşmayan reglim bu ay gecikiyor
Solmaz-Papatya Pamuk şimdi bana bir yol gösterin ben ne yapacam reglde olmadım erken gebelik testine görede hamile değilim ilk kez adet gecikmesi yaşıyorum böyle
ozvil4136 Solmaz-Papatya biraz daha beklemende fayda var ilk gebeliğimde 15 gün regl gecikmem olmuştu 11. Günde kan vermiştim negatifti. Dr adet söktürücü verdi içimden içmek gelmemişti 15. Gün yine kan verdim betam 42 ye yükselmişti. Geç döllenme olabilir
Pamuk Solmaz-Papatya Yumurtlama 13ünde olduysa Yumurtlamanin 11.gunu akşam aşırı silik çıktı.Bekle bakalım
Solmaz-Papatya Sunshine123 sağol teşekkür ederim şimdi bişey sorucam son adet tarihim 26 Haziran ama akıntım 25 de başlamıştı yumurtlamam 12 13 temmuz ama 14 de çatlamaya basladı bu da adetin 18 ve 19.gününe denk geliyor geç mi yumurtlama olmuş oluyor
Sunshine123 Solmaz-Papatya Yani şöyle adetim 27 günde bir oluyor demişsin bir sonraki adetinden 14 gün öncesi yumurtlama görülmesi gerekir düzenli adet gören kişilerde. Şu an yumurtlamanın üzerinden henüz 10 gün geçmiş bekle biraz daha anlarsın 4 5 güne zaten.
Sunshine123 Solmaz-Papatya Bir de bazı aylar adetlerimizde birkaç gün erken Ya da geç olması normal karşılanıyor çok sıkıntı yapma erken mi geç mi yumurtladın diye. Değerlendirdiysen inşallah sağlıkla tutar diye bekle bakalım ne olacak
Solmaz-Papatya monarosamommy ovalasyon test tarihlerimi attım bakabilir misin bu tarihlere göre normal mi cıkmaması