Hayal26 Kızlar bugün tam 40 haftayı doldurduk. Ne yapmam lazım ara ara sancım oluyor hurma yürüyüş merdiven plates hepsini yapıyorum ama yok
Brisii Hayal26 bende bugün 40 oldum sancı falann yok beebek hareketli karnımda indi ama yarın doktor randevum var alırmı doguma bılmıyorum
Benas Hayal26 hiç strese girmeyin erkekler geç geliyormuş normalde gelişimi durumu iyiyse bi gün bile anne karnımda kalmak onlara çok faydalı
Melikesvr Bende aynı durumdayım ve çevredekiler sürekli kötü şeyler söylüyo işte çok geç kaldı şimdiye doğması gerekirdi kakasını yer falan hep negatif cümleler haliyle bende çok strese giriyorum umarım bebişe yansımıyodur yarın doktora gidicez bakalım 😞